första inlägget......

Hej hej bloggen.
Idag så har jag varit med Ebba och Alex och gick Halloween roligt roligt. Men vad ska man göra nu då??? Min lilla syrra står bakom mig och gör en fjortis sminkning och ska lägga upp den på youtube. Förestänn jag har lite videor på youtube sök på wilma forren första videon där är min också kan ni trycka in på min kanal och prenumera. Men just nu så är det bara en som prenumerar så. kan lägga ut bilder på mig nu om jag kanske får tag i några men det får jag nog hoppas jag i alla fall:O Men nu ska jag ladda upp bilder på min lilla hund som jag ska hämta 18 November så här kommer bilder på min hund puss hej.
min hund brevid mamman.
Sötttt.
Ja det var min hund skriver kanske imorgon så ska jag ladda upp mer bilder på mig istället för hunden men men hej då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0