Gud!!!!!!!!!!!

Tja tja bloggen.
Idag så har jag varit i skolan och sen så har jag varit på Wildkids och på Wildkids så tittade vi på film (pojken i randig pyamas) och åt ass mycket POPCORN!!! Men iaf (i alla fall) så har jag fått reda på en hemlis att Maja är i hop med ***** * ***** men det får jag inte berätta, men vill bara skrika ut det för hela byn! Snart är det jul roligt och snart får jag min hund Ställa, roligt kommer knäppa ass många bilder på mobilen på Ställa. Men nu har jag väl inget att säga så.
Puss puss bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej villken hund ska du köpa Mvh wilma i klass 5:an

2011-11-09 @ 16:22:51
Postat av: Emisch

Hej Wilma jag ska köpa den svarta.

2011-11-09 @ 18:35:41
URL: http://emisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0