Mobil igen!!!

Tja tja bloggen.
Allt jag ville säga idag är att det var sista dagen på höstlovet fett tråkigt asså men iaf (i alla fall) så har jag varit i skolan idag sen på direkten när jag kom hem så åkte jag till city gross och där köpte jag inget men men, iaf så skulle jag göra läxor i dag men tyvärr så glömde jag dem idag på skolan men kommer få skäll på Ann-Helen för jag glömde men får väl göra dem imon. Asså jag vill att ni ska bäretta för mig vad som helst och skicka in en bild på er på min hotmail [email protected] för då bästemmer jag vem som är veckans bloggare så vela bara säga det, men sen så undrade jag om ni vill vara med och bästemma på min blogg så vad jag ska skriva om och sånt men kommentera det snälla, för det är inte så många som kommenterar på min blogg så det skulle vara roligt. Som sagt jag gör detta inlägg på mobilen för det är mitt i natten så om det blir fel stavat så är det inte mitt fel det är mobilens så det hade jag att säga om.
Puss på er och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

villken sötis den var ellen mvh wilma

2011-11-09 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0