wilmajohanna.devot.se

Tjena tjena.
Idag så har jag kliat mig på bena hela dagen 1 och en halv cm stor mygga biter mig hela tiden men äntligen fick jag tag på skitfaan, Nyss har jag läst lite på Wilma forsbergs blogg, www.wilmajohanna.devot.se läs! Och det senaste inlägget har Wilma och Emelie roastat Kissie och j jag tycker iaf (i alla fall) int om henne för vem ser upp till henne nej nej fifan. Tycker hon är så äcklig, smal som en spick också har hon armar som en sticka, nej nej ursch ursch! Men iaf jag ska hämta min hund om 2 veckor. JIPPIE! den ska heta Ställa Starlihgt eller hur nu Starlihgt stavas, Men kanske på Månda får jag mitt skal som ser ut som en sko ser ut som en det är en sko.
Bild

Snygg va jag vet! Men nu iaf ska jag logga in på min gsm (gosupermodel) gubbe och titta om jag har fått mina 2000 gp (gopengar), för det stog så när jag hade gjort en ny om du logga in imorgon kommer du få 2000gp. Såroligt roligt men nu ska jag väl dra då.
Bye Bye my babys!


Kommentarer
Postat av: wilma råberg

snyggt skal ellen. Mvh wilma

2011-11-09 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0